הזמנת כיבוד לאירוח קל עבור אירוע קטן או ביתי

 

החלטתם להקים אירוע קטן? אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך אותו לטעים. לא תמיד אנו רוצים או צריכים אירועים גדולים. לעתים אנו רוצים לערוך אירועים קטנים, משפחתיים, עם חברים בלבד, או אירוע לעבודה.

בין אם מדובר באירוע קטן פרטי, או סתם אם בא לכם לארח בסגנון אחר, אנו בפסטל פריז נדאג שזה יהיה אירוע מוצלח מבחינה קולינרית. לא קל להחליט על כיבוד לאירועים קטנים, ואנו כאן כדי לעזור לכם בכך. אנו נדע להתאים לכם בדיוק את המנות המומלצות, לפי סוג האוכלוסייה ולפי כמות האנשים.

בפסטל פריז אנו מגישים כיבוד לאירוח קל, חלבי ופרווה, בהשגחת בד"צ בית יוסף. החברה נוסדה ב-2006, במהלך השנים הללו התעדכנו, השתדרגנו, ראינו מה אנשים אוהבים יותר או פחות, עשינו התאמות והשארנו את הכיבוד הטוב ביותר.

על אף שהחברה ממוקמת באשקלון, אנו מגיעים כמעט לכל הארץ ובעיקר מפה לאוזן – וזה מה שנותן לנו את הייחודיות שלנו.

מי כמו הישראלים אוהבים את פריז? הקולינריה הצרפתית היא אחת הסיבות שבגללן אנו טסים לשם, לחוות טעמים חדשים שרק הם יודעים להכין, ואנחנו. (בלי להתנשא). בפסטל פריז לקחנו את המאכלים המסורתיים הצרפתיים, התאמנו אותם במידת הצורך לציבור הישראלי, אבל השארנו את הטעם והאיכות הצרפתית.

אנו מביאים את צרפת לאירוע הקטן שלכם, ואתם יכולים לבחור מהמבחר הרב המצוי אצלנו, ממאכלים מתוקים, מלוחים ועד לכריכונים – והכל לפי בחירתכם, ממגוון המנות. ניתן לבקש מנות חלביות בלבד, פרווה בלבד, או לשלב בין שניהם. אין אצלנו מנות בשריות ואנו מקפידים על כשרות.

לכולנו כבר די נמאס מאירועים רגילים. הכל חוזר על עצמו, אותם מקומות, אותם מאכלים. אירוע קטן צריך להיות מיוחד. לא עוד בורקסים וחטיפים מהסופר. אנו נביא כיבוד לאירוע הביתי / המשפחתי שלכם, לפי בחירתכם ונהפוך לכם אותו לאירוע שהאורחים שלכם לא ישכחו. אירוע בטעם צרפתי הוא אירוע מיוחד, שיגרום לאורחים שלכם להיות מופתעים וישאיר להם טעם של עוד.

עורכים אירוע בבית? חסכו זמן לעצמכם יקר והזמינו מאיתנו כיבוד כשר וטעים


יתרון משמעותי בבחירת כיבוד לאירוע קטן דרכנו, הוא הזמן שלכם. רבים מכם יבזבזו המון זמן בקניית חומרי גלם ובהכנת הכיבוד על מנת לתת לאורחים את הרגשת ההשקעה בהם. אוכל ביתי עולה הרבה כסף, לא תמיד יוצא טעים, ולרוב לא שווה את הזמן שלנו.

כאן – אנו עושים הכל במקומכם. אנו בוחרים את חומרי הגלם הטובים ביותר, אנו עובדים שעות על גבי שעות על מנת שהמנות יצאו איכותיות, טובות, טריות ובעיקר טעימות.

הכריכים שלנו עשויים מלחם צרפתי איכותי, הנאפה במיוחד לאירוע שלכם. הכריכים הינם בריאים, טעימים ומתאימים לכל האורחים. אתם יכולים לשלב כריכים שונים כראות עיניכם בין אם חלביים בלבד או פרווה. ניתן ליצור מבחר גדול ולעשות שילובים שיתאימו לכל אורח.

כל המנות (כולל הכריכים), מחומרי גלם איכותיים, אשר נבחרים בקפידה לכל לקוח בנפרד, הירקות והגבינות נקנים באותו יום על מנת להעניק להם את הטריות המירבית.

אנו משקיעים בכל מנה ברמה האישית, אין אצלנו מכונות תעשייתיות שמורידות מערכן. הכל נעשה ידנית, עם נגיעות אישיות ומעקב צמוד על הכשרות, על החומרים, ועל הטעם.

כיבוד לאירוע הביתי שלכם מתחיל איתנו. אנו בפסטל פריז נעניק לכם אווירה צרפתית מיוחדת שלא נראתה באירועים אחרים. אנו נעניק לכם ולאורחים שלכם טעמים צרפתיים, שיגרמו לכם לחלקיק שניה להרגיש שטסתם לבקר בצרפת.

אתם תעניקו לאורחים שלכם אירוע מקורי, מיוחד, בעל מגוון טעמים שלא קל למצוא בארץ – שיגרום להם ליהנות במיוחד. הזיכרון שנשאר מאירועים קטנים, הוא הריח והטעם, וכולנו יודעים שאירוע טוב, מתחיל באוכל טוב. בחרו נכון.

כמה עולים מגשי אירוח וכיבוד לאירוע קטן?

מחיר כיבוד ומגשי אירוח של פסטל פריז לאירועים קטנים הינו בהתאם לכמות המוזמנת ולסוגים המבוקשים. בתפריטי מגשי האירוח המלוחים ו/או מגשי האירוח המתוקים שלנו ניתן לצפות במחירי המאכלים שלנו לאירועים קטנים, לצפות בתמונות שלהם ולקבל פרטים נוספים על כל אחד מהם. מעוניינים לקבל הצעת מחיר עבור מגשי אירוח לאירוע קטן? צרו קשר.

תפריט