מגשי אירוח לעליה לתורה ובר מצווה

 

הילד שלכם הגיע לגיל מצוות ואתם הולכים לחגוג עימו את אחד הרגעים המשמועתים בחייו. מלבד האווירה המדהימה, החברים, המשפחה והמתנות, חשוב מאד האירוע עצמו ישאיר חותם על בני המשפחה וכמובן על ילד הבר מצווה שעולה ממש עוד מעט לתורה

טרם האירוע הגדול שהוא בר המצווה, ישנו שבת בר מצווה שבו ילדכם עולה לתורה ולאחר מכן ישנו קידוש למתפללים ולבני המשפחה. כיצד אתם חושבים להגיש את האוכל או המאפים לאורחים? האם קניתם אוכל מוכן לאורחים? האם אתם בישלתם ואפיתם את האוכל?

מגשי אירוח לעלייה לתורה הוא בהחלט אחד הפטרונות הטובים לאירועים כמו עלייה לתורה. עם המגשים אתם יכולים לנוע ממקום למקום, לסדר את המגשים באופן מקצועי שלא יראה פחות מחברת קייטרינג שעושה שירותי אירוח לעלייה לתורה ולאירועים משפחתיים.

מגשים של מתאבנים וכיבוד יכולים בהחלט להתאים לאחר עלייתו לתורה של חתן הבר מצווה. לרוב, מבחינת זמן זה יוצא לקראת הצהרים, בשעות המאוחרות של הבוקר, ולכן הכיבוד צריך להיות בהתאם.

אחד הדברים החשובים בבחירת כיבוד לבר מצווה הוא התלבטות בין מנות התפריט. רצוי מאד לערוך טעימות כיבוד לבר מצווה לפני האירוע ולהחליט בין תפריט בשרי לחלבי ובין צורות הגשה – בופה או ישיבה. ההחלטות תלויות בסוג האירוע, במקום, מזג האוויר אופי האורחים ועוד.

אין ספק לכולם יש ויהיה מה לומר לאחר העלייה לתורה ולכן כיבוד לבר מצווה הוא דבר חשוב לקידוש ולארוחה איכותית ומושקעת.
כדי לעשות את האירוע לאירוע מעולה, כדאי להשקיע מעט ולהעסיק מומחים לאירועים משפחתיים כמו בר מצווה, שאחת הפתרונות והמומחיות שלה היא מגשי אירוח לעלייה לתורה
מגשי אירוח נותנים מענה כולל הן לחברי הבר מצווה והן לחברי המשפחה הבוגרים יותר.


 

הזמנת כיבוד לאירועים משפחתיים

 


כאשר עורכים אירוע משפחתי, ואין זה משנה במיוחד אם האירוע הוא בחוץ או בתוך מבנה, עיבוד לבר מצווה הוא מהותי. חשוב שהכיבוד יהיה מותאם לסוג האירוע. אירוע עם כיבוד טוב הוא אירוע מושלם וכולם שמחים בו. יתכן שמוזמנים לא ישימו לב לפרטים, שזה גם טוב, וזה אומר לכם, המארחים, שהכל מתנהל כשורה.

חשוב לבחור בנותן שירות אמין – אחרי הכול, כיבוד לאירוע משפחתי הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בחגיגה.

תפריט