בר מתוקים עשיר לאירועי בר מצווה ובת מצווה

פסטל פריז מתמחה בשירותי הסעדה למגוון רחב של אירועים, מכל סדר גודל, סגנון וסוג. בין היתר, ניתן למצוא בקרב שירותי החברה גם בר מתוקים לבר מצווה ובת מצווה. אירוע בר מצווה אינו שלם ללא בר מתוקים, הכולל קינוחים ומעדנים המאפשרים אירוע מתוק מהחיים. אירוע שכזה הינו מהמשמעותיים ביותר במסורת היהודית.

מדובר באירוע מרגש, ייחודי וחד פעמי עבור הנער ובני משפחתו. טקס בר המצווה והחגיגות הנלוות אליו מיועדים לסמל את מעברו את הנער בן ה-13 מעולם הילדים לעולם המבוגרים. מדובר בשינוי ותקופת מעבר משמעותית מאוד, המחייבת אירוע חגיגי, שמח ובמיוחד – מתוק. בר המתוקים לבר מצווה מבית פסטל פריז מאפשר להפוך כל אירוע בר מצווה למתוק, כיפי וטעים במיוחד, שיותיר את באי האירוע עם טעם מתוק בפה ורצון לעוד.

פסטל פריז מתמחה בהכנת מגון מאכלים, מטעמים ומעדנים מהמטבח הצרפתי המסורתי, הנחשב לאיכותי ומשובח ביותר בקרב הקולינריה העולמית כולה. הדגש הוא על מזון איכותי, משובח וטרי המיוצר מחומרי הגלם המובחרים ביותר. המאכלים, הן המתוקים והן המלוחים, מיוצרים על טהרת המטבח החלבי, הכולל גבינות בוטיק משגעות במגוון סגנונות, מרקמים וטעמים, חמאה שובחת, שמנת מובחרת וקצפת במקרם עשיר במיוחד.

לצד חומרי גלם אלו ניתן למצוא גם פירות וירקות טריים ורעננים, בצקים בעלי ניחוח וטעם מדהים ואף דגים מהשורה הראשונה. ניתן לבצע שילוב של מאכלים מלוחים כמו כריכים, פריקסות, פיצות, פלטות דגים, פלטת ירקות, קישים וקרפים מלוחים, לצד מתוקים דוגמת מאפים, עוגות וממתקים צרפתיים משובחים.

 

קינוחים לבר מצווה – בר מתוק וכשר לבר ובת מצווה מהסרטים…

לאירוע בר מצווה מומלץ גם להיעזר בבר מתוקים המכיל מגוון רחב ועשיר של קינוחים צרפתיים בשלל צבעים, טעמים, ניחוחות ועיצובים. בר המתוקים לבר מצווה מבית פסטל פריז מציע שפע מתוק של מטעמים ומעדנים בהשראת המטבח הצרפתי. המתוקים הצרפתיים כולם חלביים וכמובן כשרים, כמו שאר המאכלים המתוקים המצעים בפסטל פריז.

שימוש במבחר מתוקים בבר מצווה מקנה לאירוע אווירה קלילה, אוורירית, כיפית ומתוקה, המספקת הן את האורחים המבוגרים וכמובן את נער המצווה וחבריו. המאכלים המוצעים בבר המתוקים לבר המצווה עשויים להיות מאפים צרפתיים באווירה פריזאית קלאסית (קוראסונים, מאפי שקדים ומאפים ממולאים בתפוחים), עוגות צרפתיות גדולות ועשירות, מגוון מופלא של קישים מתוקים (בטעם פירות, לימון, פקאן ועוד), מקרונים צבעוניים הנעימים הן לעין והן לחך, וכן פטיפורים צבעוניים, יצירתיים ומפתיעים.

צוות פסטל פריז מורכב מאנשי מקצוע בתחום הקולינריה והפקת האירועים, העומדים לרשות הלקוחות בכל אחד מהשלבים בארגון, תכנון והקמת האירוע. פסטל פריז ממליצה על בר מתוקים לבר מצווה, שיעוצב ויותאם בהתאם לרצון הלקוחות.

אנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו עבור הפקת אירוע בר מצווה איכותי עם בר מתוקים עשיר, כיפי וטעים, תוך שימת דגש על הטעם המתוק הידוע כאהוב על מבוגרים וילדים כאחד. עבור הורים המעוניינים לקיים חגיגת בר מצווה מסורתית אך עם קריצה צרפתית מודרנית ויוקרתית.

 

כמה עולה בר מתוקים לבר מצווה?

מחיר בר מתוקים לבר מצווה תלוי בתפריט המתוקים שבו. לקבלת מידע והצעת מחיר עבור בר מתוקים לאירוע בר או בת מצווה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

תפריט