הזמנת עוגות יום הולדת לילדים ולמבוגרים

 

יש הילה מסוימת סביב ימי הולדת, ההתרגשות, החגיגה, מתנות, חברים, משפחה ועוד אינספור דברים קטנים, גדולים ומרגשים. בשנים האחרונות חגיגות ימי הולדת, של ילדים בפרט, הפכו להפקה של ממש. האירועים ממותגים ויש הקפדה יתרה על הפרטים הכי קטנים. ועדיין, יש משהו אחד מרכזי בימי הולדת שהוא סוג של קונצנזוס – עוגת יום הולדת.

אי שם בעבר הלא כל כך רחוק, לפני יותר מ-20 שנים, סמדר שיר כתבה בהחלטיות ש"אין חגיגה בלי עוגה!" והפכה את דץ ודצה המתולתלים ללהיט המתוק של ימי הולדת. עד היום אפשר לשמוע את השיר הזה מתנגן בימי הולדת, גם של אנשים מבוגרים, כנראה מהסיבה הפשוטה – זה נכון. אין באמת חגיגה בלי עוגה, במיוחד בימי הולדת. אחרי הכל, יום הולדת עומד על שלושה עקרונות עיקריים, השילוש הקדוש אם תרצו – אנשים אהובים, מתנה וגולת הכותרת, הלא היא עוגת יום ההולדת.

עוגות יום הולדת היו מאז ומתמיד מוקד להשקעה, גם לפני שלושים שנה ויותר, הוציאו האימהות המשקיעות את ספרי העוגות לקראת יום ההולדת ועמלו סביב העוגה המושלמת. היום הסטנדרטים עלו ורוב האימהות, שרובן גם מנהלות חיי קריירה לצד המשפחה ולכן פחות זמינות לעמל רב סביב עוגה, מזמינות עוגה.

עוגות יום הולדת מעוצבות בטעמים נפלאים

אפשר להזמין היום עוגות יום הולדת מעוצבות בשלל צורות וצבעים. אפשר להדפיס תמונות אכילות על גבי העוגה, לפסל את העוגה באמצעות בצק סוכר, לעצב את העוגה בעזרת זילוף בצורות מרשימות ומדהימות, לקשט בשלל קישוטים אכילים והיד היצירתית עוד נטויה. בעידן שלנו אפשר להגיד שעוגות יום הולדת מיוחדות הפכו למיינסטרים, מעין פרדוקס אבל בהחלט נכון.

בשל המרכזיות והייחודיות של עוגת יום ההולדת, הזמנת עוגת יום הולדת היא לא עניין של מה בכך. חשוב להזמין ממקום בעל מוניטין וניסיון רב ועשיר, שיכול לספק לכם את העוגה המושלמת לצד חוויית שירות מעולה.

פסטל פריז היא המקום המושלם להזמנת עוגות יום הולדת לילדים, למבוגרים ולילדים בנפשם. החברה הוקמה כפטיסרי צרפתי קטן ומשפחתי בשנת 2006 ומאז גדלה למעצמת קייטרינג וקונדיטוריה, שהיא למעשה שם נרדף לטעם מצוין ואיכות חסרת פשרות.

המטבח בפסטל פריז אופה חלומות קסומים בצורת עוגות יום הולדת המותאמות לבקשה של כל לקוח. עוגות ימי ההולדת , בדומה לשאר המאפים והמטעמים, בפסטל פריז הן כשרות בהשגחת בד"ץ "הבית יוסף" ויכולות להיות חלביות או פרווה, בהתאם לרצונכם ולסוג החגיגה.

יש המון סוגים של עוגות יום הולדת, ולפעמים ההחלטה יכולה להיות מעט מאתגרת, לכן הצוות המקצועי בפסטל פריז יסייע לכם לבחור את העוגה המושלמת עבורכם, בין אם מדובר במסיבת יום ההולדת של בתכם בת ה-5 או בחגיגות ה-90 של סבתא.

תפריט