קייטרינג לאירועים פרטיים

 

קייטרינג לאירועים פרטיים של פסטל פריז כולל שלל מעדנים ומטעמים מהמטבח הצרפתי, המיוצרים על טהרת החלב, השמנת והגבינה. הקייטרינג החלבי שלנו ידוע בעושרו, באיכותו ובהתאמתו הגבוהה לכל אירוע פרטי.

מדובר בשירות קייטרינג חלבי וכשר (כשרות בד"צ בית יוסף), הניתן בפריסה רחבה בארץ. אנו בפסטל פריז נייצר אירוע יוקרתי, מהודר ומרגש, בניחוח צרפתי ייחודי. לאורחי האירוע שלכם מובטחת חוויה קולינרית מופלאה ומפנקת, שתיזכר לזמן רב.

בכוחו של קייטרינג לאירועים פרטיים או משפחתיים להפוך כל אירוע פרטי שכזה לבלתי נשכח, ולהותיר רושם עז על האורחים. מזון איכותי בשילוב יצירתי של מגוון טעמים, ניחוחות ועיצובים, והכל באווירה צרפתית מסורתית.

אנו בעלי ניסיון עשיר בעיצוב והפקת אירועים פרטיים, מכל סוג, סדר גודל וסגנון. צוות פסטל פריז כולל שפים, מלצרים, אנשי מכירות ומפיקי אירועים, אשר מלווים את הלקוח במסירות, באדיבות ובמקצועיות לאורך כל שלבי תכנון האירוע. התפריט, העיצוב ואופן הגשת המנות יקבעו בהתאם לאופי האירוע ואורחיו, ולפי העדפות הלקוח.

פסטל פריז מחויבת לספק קייטרינג לאירועים פרטיים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, משובחים וטריים בלבד. המנות שלנו מיוצרות אך ורק מגבינות בוטיק עשירות, דגים מובחרים, שמנת איכותית ופירות וירקות טריים. לצד הדגש על הטעמים העשירים והמגוונים, חומרי הגלם האיכותיים והמנות היצירתיות.

קייטרינג חלבי כשר לאירוע פרטי ייחודי

קייטרינג לאירוע פרטי עשוי לכלול מאכלים מלוחים, מתוקים או שילוב בין השניים, בהתאם לאופי האירוע ומטרתו. בגזרת המאכלים המלוחים פסטל פריז מציעה מגוון קישים, פלטות דגים מעושנים משובחת לצד קרפים מלוחים מטריפים, פלטות ירקות מקושטות וצבעוניות, פריקסות וכריכונים במגוון מילויים טעימים. בתחום המתוקים ניתן למצוא מבחר רחב של מאפים פריזאים, עוגות צרפתיות, מקרונים צבעוניים ופטיפורים מסוגננים.

המנות שלנו במסגרת קייטרינג לאירוע פרטי כמו בר מצווה, חינה, שבת חתן או אירוע פרטי ביתי של חברים נעשות כולן בהשראת הקולינריה הצרפתית, הידועה במעדניה המשובחים. בין אם מדובר באירוע פרטי בגן אירועים, בחיק הטבע, באולם או בבית, שירותי הקייטרינג שלנו יעניקו לאורחים חוויה ייחודית בגוון צרפתי. שימוש בשירות הסעדה לאירועים פרטיים מאפשר לשדרג כל אירוע פרטי, ולהותיר עבור באי האירוע זיכרון מתוק וטעם של עוד.

הזמנת קייטרינג לאירועים פרטיים צוברת פופולריות רבה בשנים האחרונות, ונחשבת לטרנד לוהט בענף המזון. השימוש בשירותי הסעדה מקצועיים הופכים כל אירוע פרטי ליוקרתי, מסעיר ומעניין יותר, וכמובן חוסכים מבעל האירוע להכין את הכל בעצמו, לבזבז זמן יקר ולעיתים גם להתאכזב מהתוצאה הסופית שלו.

סגנון ההגשה עשוי להיות בדוכני מזון המגישים אוכל קליל, אוורירי וקז'ואלי, או בהגשה אישית עבור כל סועד, כאשר מדובר באירוע רשמי ורציני יותר. בהתאם לצרכי האירוע ורצון הלקוח, ניתן לשלב בין שני הסגנונות.

תפריט