קייטרינג חלבי ופרווה לכנסים ולאירועי חברות

 

חשיבותו של קייטרינג איכותי לכנס / לאירוע חברה לפעמים נראה כאילו אוכל הוא סוג של קסם, הוא יכול לקרב לבבות, להשתיק ויכוחים, להפריח אהבה ובעיקר בעיקר לעשות נעים. אורח החיים הישראלי מקדיש תשומת לב רבה ועיקרית לאוכל, האוכל הוא מרכז חיינו – חגים, שבתות, אירועים ומפגשים חברתיים, חתונות, בריתות וכל מפגש חברתי, משפחתי ואף מקצועי שעולה על רוחכם (תודו שהשיחות הכי מעניינות בעבודה מתרחשות בזמן ארוחת הצהריים).

בשל המשמעות הרבה שיש לאוכל בחברה הישראלית, יש חשיבות לא מבוטלת ואף קריטית לאיכות וטיב האוכל המוגש במקומות שונים. השאלה הראשונים ששואלים אחרי כל אירוע היא "איך היה האוכל?" ולא בכדי. טעמים וריחות מקשרים אותנו לזיכרונות, וככל שהם איכותיים יותר כך הזיכרון הופך למתוק ונעים יותר.

הדבר חשוב אף יותר כאשר מדובר בהזמנת קייטרינג לאירועי חברה או כנסים. לרוב, יהיו אלו ימים עמוסים במידע ובלוח זמנים צפוף, בו להפסקות יש חשיבות קריטית. כאשר אתם מארגנים אירוע מקצועי לחברה או כנס, אתם משקיעים מאמצים ומזמינים את מיטב המרצים והדוברים.

הדבר לא צריך ליפול גם כאשר אתם מגייסים איש מקצוע, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחברה המקצועית אשר תכין ותגיש כיבוד לאירוע החברה שלכם. קייטרינג לכנסים לא חייב להיות משעמם ויבש כמו הרוגעלך שהוגש לכם בכנס בו נכחתם בשבוע שעבר.

הוא יכול להעניק לאירוע שלכם אופי וצבע ייחודי, כזה שאנשים יזכרו וישייכו את התחושה הנעימה שהוא יעניק להם ישירות לכנס או לאירוע אותו ארגנתם.

 

למה כדאי לבחור בשירותי הקייטרינג של פסטל פריז לכנס או לאירוע החברה שלכם


במידה ואתם מחפשים את חברת ההסעדה הבאה שתספק כיבוד לכנסים אותם תארגנו, הגעתם למקום הנכון. קייטרינג פסטל פריז הוא מוסד ותיק ויציב אשר מתמחה ומתחדש כל הזמן בתחום הקייטרינג לחברות.

פסטל פריז הוקמה בשנת 2006 מתוך חלום קטן של פטיסרי-צרפתי-איכותי-משפחתי ועם השנים גדלה לחברת קייטרינג שהיא למעשה שם שני לאיכות וטעם מעולה בכל הנוגע לכיבוד בכנסים. החברה מעניקה את שירותיה בפריסה ארצית והיא המקום אותו חיפשתם בכדי שהכיבוד באירוע החברה הבא שלכם יהיה בניחוח צרפתי ובטעם שמימי.

אנו בעלי ניסיון רב בהענקת שירותי קייטרינג לאירועי חברה שונים ומגוונים ומציעה מנעד רחב של תפריטים ואפשרויות אשר יכולים להתאים לכל כנס או אירוע.

בין אם אתם רוצים שבאירוע הבא שלכם יהיה קייטרינג חלבי או פרווה או מתוק או מלוח ואולי בכלל שילוב של הכל או רק חלק, פסטל פריז יכולים להעניק לכם את החוויה הקולינרית המושלמת. הניסיון העשיר והשילוב של מתכונים צרפתיים מסורתיים עם מטבח מודרני מייצרים קייטרינג לכנסים אשר ישאיר לכל באי הכנס טעם של עוד.

במידה ותבחרו להעניק לאורחים שלכם את החוויה שמציעה פסטל פריז, תזכו לקייטרינג מוקפד ואיכותי, אשר שם דגש על חומרי גלם מעולים ועיצוב מדוקדק. החברה מתייחסת לכל לקוח באופן אישי, בין אם מדובר בלקוח פרטי ובין אם מדובר בלקוח עסקי.

לכן הקייטרינג תמיד יהלום את אופי הכנס או האירוע ואת צרכי הלקוח בהתאם לדרישותיו ובהתייעצות ושקיפות מלאה איתו. צוות פסטל פריז מלווה כל לקוח באופן אישי בכדי להעניק לו את החוויה המושלמת בכל הקשור בקייטרינג ובאירוע אותו הוא מפיק. כל המאפים והמאכלים אשר יוצאים ממטבח הקייטרינג הם כשרים בהשגחת בד"ץ "הבית יוסף".

אז אם אתם מעוניינים שבכנס המקצועי הבא אותו תארגנו האורחים שלכם ייהנו מחוויה ייחודית של טעמים בנוסף לתוכן אותו תספקו, פסטל פריז היא הבחירה הנכונה עבורכם. במרחק שיחה אחת תזכו לקייטרינג איכותי לאירועי חברה וכנסים. שירות מקצועי, בליווי אישי וטעם שיותיר רושם אצל באי האירוע גם לאחר סיומו.

תפריט